1402-09-19 13:49
231
0
87823
امام‌جمعه مینودشت:

دشمن به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه مینودشت گفت: تهاجم فرهنگی یعنی دشمن با تمام توان و سرمایه‌ای که در اغتشاشات گذاشت جوانان را به صحنه کشاند و هدفش نابودی انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام رضا کشیری در گفتگو با خبرنگار پایپاه خبری تحلیلی «گلستان ما» پیرامون حضور میدانی مردم در میادین انقلابی و ملی در ایام اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: تهاجم فرهنگی یعنی دشمن با تمام توان و سرمایه‌ای که در اغتشاشات گذاشت جوانان را به صحنه کشاند و هدفش نابودی نظام و انقلاب بود و اکنون نیز زنان را نشانه گرفته است.

امام‌جمعه مینودشت ادامه داد: افراد بی‌حجاب و بی‌بند و بار قربانی شوم بیگانگان شدند و خواسته مردم ما از مسئولین عالی‌رتبه نظام این است که در رابطه ‌با بی‌حجابی، بی‌بند و باری چاره‌ای بیندیشند.

کشیری بیان کرد: نباید اجازه داد عده‌ای اوباش تحت عنوان گردشگری به مقدسات توهین کنند، شهدایی مدافع حرم اخیراً در سوریه به شهادت رسیدند و جان خود را تقدیم کردند هدفشان این بود که امنیت ما را در مقابل اسرائیل تأمین کنند.

وی افزود: نه‌تنها دولت، بلکه قوه قضائیه و مجلس باید با مشارکت افراد دلسوز و اقتصاددان برای رهایی از این وضعیت برنامه‌ریزی کنند که در رأس آن مهار تورم است و با مهار تورم و رشد تولید زمینه اشتغال و پایین آمدن قیمت‌ها فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول متذکر شد: دلار، اقتصاد و بازار کشور دست دلالان است که باید با آنها برخورد شود. بخش خصوصی نیز فعال شود تا تولید صورت گیرد.

کشیری گفت: در رابطه ‌با حجاب نیز حضرت آقا فرمودند حجاب واجب شرعی است و زن محترم است و ناموس و ریحانه خداوند است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق حمله به ارزش‌های دینی به دنبال ایجاد اغتشاش است، افزود: مردم به اعتقادات اسلامی پایبند هستند اما گاهی نسل جوان با تحت تاثیر قرار گرفتن رسانه و فضای مجازی در مسیر اشتباهی قرار می‌گیرند که باید با تبیین درست راه صحیح را به آنها نشان داد.

امام‌جمعه مینودشت با بیان اینکه دشمن دلش برای انقلاب اسلامی و نسل برآمده از نظامی دینی نمی‌سوزد، گفت: کسی که با فضای مجازی دچار فریب شده به نوعی باید درصدد رفع این آسیب باشیم کسانی که دلسوز هستند نباید نسبت به این قضایا بی‌تفاوت باشند.

کشیری با بیان اینکه دشمن جنگ تمام عیاری را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده و پایانی برای آن وجود ندارد، گفت: شاکله دشمن در دشمنی است و نمی‌توان این عنصر را از او گرفت چراکه هدفش بر نابودی ارزش‌های دینی تمرکز دارد.

وی گفت: همه باید در امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر جهاد تبیین به ادای این فریضه الهی در جامعه حساسیت بیشتری به خرج دهیم، بیان کرد: رسانه‌ها، طلاب و روحانیون و همه کسانی که تریبون دارند در این زمینه تکلیف بزرگی بر دوش دارند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.